Kauniečių šeima įrodė, kad žvakės ir namų kvapai neturi sezono Nuo žvakių iki itin plataus namų kvapų asortimento. Nuo pirmųjų žingsnių versle iki aiškaus ir savo tvirto identiteto atradimo. Visa tai – atsinaujinusio prekių ženklo „KamKam namų kvapai“ kelionė, į kurią dar prieš 4 metus drąsiai išsiruošė kauniečiai Gintarė ir Žydrūnas Bičiai. Lauke skaisčiai šviečiant saulei ir sužydėjus medžiams, šiandien kalbiname kūrėjus, aiškindamiesi, kaip jų žvakių ir namų kvapų prekių ženklą veikia sezoniškumas ir ko nori vartotojai, pasibaigus su žvakėmis siejamam šaltajam sezonui.
„SUVIO“ aprangos prekės ženklo įkūrėja: „Kai rūbas atspindi žmogaus asmenybę, jis tampa tinkamas visoms progoms“
Drabužių prekės ženklą įkūrusi Vaida: „Vaikų šiandien nebeaprengsi bet kuo, todėl reikia pasistengti juos nustebinti“
Mezginių prekių ženklo įkūrėja: „Jeigu jau dviračio neišrasime, tai kurkime ypatingą santykį su savo klientais“
Kai žmonės pamatė tai, ką daro Linas, jo telefonas netilo dar ilgai: šio auksarankio darbai – ne tik Lietuvos miestuose, bet ir užsienyje
Šalčininkų rajone įsikūręs Smaidrių bičių ūkis kviečia tapti bitininkais ir globoti avilį, neišeinant iš namų
Panevėžietė Rūta sukūrė priemonių rinkinį daiktų fotografavimui namuose: „Tai padeda sutaupyti šimtus ir net tūkstančius eurų“