Mokytojai mokosi: kaip IT studijos atveria naujas galimybes

Pasauliui pereinant prie skaitmeninių sprendimų, nuo jų neatsilieka ir ugdymo įstaigos – pedagogai mokymo procese vis dažniau pasitelkia naująsias technologijas bei įvairius inovatyvius sprendimus. Mokytojus, norinčius dar labiau sustiprinti savo skaitmenines kompetencijas, Nacionalinės švietimo agentūros EdTech centras kviečia pasinaudoti galimybe nemokamai studijuoti informacinių technologijų studijų programose ir tapti informatikos mokomojo dalyko pedagogais.

Pasauliui pereinant prie skaitmeninių sprendimų, nuo jų neatsilieka ir ugdymo įstaigos – pedagogai mokymo procese vis dažniau pasitelkia naująsias technologijas bei įvairius inovatyvius sprendimus.
Pasauliui pereinant prie skaitmeninių sprendimų, nuo jų neatsilieka ir ugdymo įstaigos – pedagogai mokymo procese vis dažniau pasitelkia naująsias technologijas bei įvairius inovatyvius sprendimus.
Pasauliui pereinant prie skaitmeninių sprendimų, nuo jų neatsilieka ir ugdymo įstaigos – pedagogai mokymo procese vis dažniau pasitelkia naująsias technologijas bei įvairius inovatyvius sprendimus.
Pasauliui pereinant prie skaitmeninių sprendimų, nuo jų neatsilieka ir ugdymo įstaigos – pedagogai mokymo procese vis dažniau pasitelkia naująsias technologijas bei įvairius inovatyvius sprendimus.
EdTech centro vadovė Indrė Šuolienė.
EdTech centro vadovė Indrė Šuolienė.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Apr 26, 2024, 5:00 PM

Informatikos mokomojo dalyko modulio arba magistro studijas galima pasirinkti vienoje iš Lietuvos aukštųjų mokyklų: Kauno technologijų universitete (KTU), Vilniaus kolegijoje (VK), Vytauto Didžiojo universitete (VDU), Vilniaus universitete (VU) arba Vilniaus universiteto Šiaulių akademijoje (VU ŠA).

Galimybe pasinaudojo šimtai šalies pedagogų

Studijas aukštosiose mokyklose pasirinko 560 pedagogų, 179 pedagogai jau baigė studijas.

Vienas jų – Vilniaus Antakalnio progimnazijos direktorius ir informatikos mokytojas Tomas Jankūnas, pasirinkęs informatikos mokomojo dalyko modulį studijuoti Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos fakultete.

„Nors mane visą gyvenimą lydėjo technologijos, tačiau ši sritis itin sparčiai vystosi, todėl nusprendžiau nepabijoti ir atnaujinti savo turimus įgūdžius. Nudžiugino tai, kad moduliai atrodė įspūdingai, jų metu pristatytos naujos programavimo kalbos, aiškiai pateiktos ir visos teorinės žinios apie informacines technologijas. Itin svarbu ir tai, kad įgūdžius tobulinome praktiškai, todėl iš esmės visos studijos buvo apie tai, su kuo dirba informatikos mokytojas mokykloje“, – pasakoja T.Jankūnas.

Pasak jo, programa suteikė naudingų žinių, padedančių ne tik pamokose, bet ir efektyvinant kasdienę ugdymo įstaigos veiklą. Galiausiai – suteikė galimybę turima patirtimi pasidalinti ir su kolegomis, taip prisidedant prie spartesnės Antakalnio progimnazijos skaitmenizacijos.

„Į studijas ėjau ne tik kaip mokytojas, bet ir kaip mokyklos vadovas, tad sužinojau ir naujų dalykų, kuriuos galiu pritaikyti planavimo, administravimo srityje, vėliau tai panaudoti ruošiant ir kitus mokytojus. Todėl džiaugiuosi, kad turėjau galimybę kelti kvalifikaciją ir gilinti žinias, kurios šiandieniniame pasaulyje yra itin aktualios. Juk tai yra mokslas, kuris niekada neleidžia užmigti“, – sako T.Jankūnas.

Jo teigimu, vienas didžiausių šios programos privalumų – galimybė mokytis nuotoliniu būdu, taip lanksčiau studijas derinant prie darbo grafiko ir asmeninio gyvenimo: „Kadangi studijos truko vos vienerius metus, jų tempas buvo tikrai gan intensyvus. Vis tik galimybė mokytis nuotoliu sutaupė nemažai laiko, buvo lengviau mokslus derinti prie kitų veiklų.“

Ragina pereiti prie modernaus ir inovatyvaus ugdymo

Pasak EdTech centro vadovės Indrės Šuolienės, pasinaudodami siūloma galimybe mokytojai ne tik gali žengti svarbų žingsnį savo profesiniame kelyje, tačiau taip pat prisidėti prie šiuolaikinio švietimo formavimo.

„Džiaugiamės matydami mokytojų susidomėjimą naujomis galimybėmis, kuriomis siekiama sustiprinti pedagogų skaitmenines kompetencijas ir plėsti mokytojų ratą, kuris gerai išmano informacinių technologijų sritį. Tokiu būdu mes ne tik raginame, bet ir padedame mokytojams pereiti prie modernaus ir inovatyvaus ugdymo, kurį mums diktuoja į pasaulį ateinančios vis naujesnės technologijos“, – mintimis dalijasi I.Šuolienė.

Projektas „Skaitmeninė švietimo transformacija“ įgyvendinamas pagal ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, finansuojamą Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis.

Daugiau informacijos, kada kuri aukštoji mokykla pradeda priiminėti paraiškas, pateikta aukštųjų mokyklų interneto svetainėse.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.